25 listopada 2015

POTRZEBUJE WASZEJ ODPOWIEDZI MIŚKI ;)

EDIT: Już pojawił się pierwszy rozdział na Wattpad, więc gdybyście mogli to polecajcie innym i udostępniajcie "Completely different, but the same". Będę bardzo wdzięczna ;)


Mam dwie sprawy:

1. W tym miesiącu jeszcze nie pojawi się kolejny rozdział. Planuję wstawić kolejny dopiero po 30 listopada ze względu na ilość nauki. Pewnie się domyśliliście (albo przeżywacie to samo), że w tym tygodniu mam próbne maturki (yaaay -.-), co uniemożliwia mi skupienie się na opowiadaniu.

2. Myślałam, żeby przenieść moje PIERWSZE opowiadanie na Wattpad. Co o tym myślicie? Wiem, że historia jest już zakończona, ale może ktoś, kto nie zagląda na Blogspota chciałby poznać moje wypociny i może nawet by mu się spodobały. Poczułabym się wtedy, jak bym pisała je od początku, co może być fajnym przeżyciem :)

Koniecznie odpowiedzcie w komentarzach skarby i uzbrójcie się w duuuużo cierpliwości.

Kocham i dziękuję! xxx



KONIEC OGŁOSZENIA!

3 komentarze:

  1. Huh.. ja jestem dopiero w 1 technikum :') ale powodzenia ;* chociaż to dopiero próbne i u nas już jest po :') szkoda że dopiero w grudniu :cale rozumiem szkoła i te sprawy ;-;
    W sumie to od ciebie zależy czy przeniesiesz czy nie :') a są osoby które czytają tylko na wattpadzie więc możesz sie tam spodziewać nowych czytelników ;)
    Nie moge sie doczekać następnego rozdziału; ** powodzenia ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdasz to mała! I to logiczne, ze nie masz czasu na opowiadanie, kiedy przed sobą masz maturę :/ Czekamy i przenieś Completly different na Wattpad :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem za przeniesieniem na Wattpada bo tam jest naprawdę dużo czytelników i łatwiej jest znaleźć jakiekolwiek opowiadanie. Dasz sobie radę w szkole wierzymy w ciebie :*

    OdpowiedzUsuń