10 czerwca 2015

Prolog

W życiu każdego z nas zdarzają się różne wypadki.
Jedne wywołują radość, inne smutek. Nikt nie ma na to wpływu.
W tej historii jest coś, co nie powinno mieć miejsca. Nie powinno się wydarzyć.

Czy ludzie z dwóch różnych światów są w stanie sobie zaufać?

Dziewczyna której życie dało się we znaki. Naiwna, bez rodziny i bliskich. Skazana tylko na NIEGO.
Czy los w końcu się nad nią zlituje?

Mężczyzna, który robi wszystko, żeby tylko pomóc innym. Stróż jakich mało.
Czy będzie w stanie ochronić także JĄ?

Ten, który robi wszystko, żeby to życie innym utrudnić. Bezwzględny, pragnący bogactwa i władzy. Nie zwraca uwagi na uczucia i potrzeby innych.
Czy ktoś jest w stanie GO powstrzymać?


Zapraszam na fanfiction o Zaynie Maliku, jakiego jeszcze nie było!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Witam, witam :)

Tutaj Born to be ORIGINAL. Pewnie niektórzy z Was kojarzą mnie z bloga "Completely different, but the same".
Cóż... Wzięłam się za inną historię już jakiś czas temu i postanowiłam, że się nią z wami podzielę.
Co wy na to?

Już wkrótce pojawi się PIERWSZY ROZDZIAŁ :)

Trzymajcie za mnie kciuki i odwiedzajcie mnie na obu blogach.
Kocham mocno! xxx


P.S. Polecajcie bloga dalej jeśli Wam się podoba (albo jeśli podoba wam się "Completely different..." bądź być może mnie lubicie xD )

1 komentarz:

  1. Podejrzewam kochana, że znowu zaczynasz pisać coś niesamowitego, więc od teraz jestem oficjalnie nałogową czytelniczką tego bloga <3

    OdpowiedzUsuń